Splošni pogoji poslovanja
Splošno
V splošnih pogojih poslovanja spletne trgovine behappy.si (v nadaljevanju: spletna trgovina) so določeni pogoji nakupa in prodaje izdelkov v spletni trgovini, ki jo upravlja podjetje Abundia d.o.o., Na Trati 11, 1210 Ljubljana-Šentvid, DŠ:SI36622869, MŠ:9069887000 (v nadaljevanju: ponudnik), registrirano za opravljanje prodaje prek spleta.
Spletna trgovina omogoča nakup prehranskih dopolnil, kozmetike in drugih izdelkov prek spletnega naslova: www.behappy.si.
Ponudnik na tem mestu opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in da se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, naj ne opravi nakupa. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje opozorjen.
Ponudnik si pridržuje pravico, da kadar koli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
Dostopnost informacij
Spletna trgovina se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovila naslednje informacije:
• identiteto podjetja (ime in sedež podjetja)
• kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
• bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
• dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
• pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
• vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza. Vse cene so izražene v EUR(evrih).
• način plačila in dostave
• časovno veljavnost ponudbe
• rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop
• pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci
Načini plačila
V spletni trgovini omogočamo plačilo na dva načina in sicer:
• s plačilnimi karticami preko ponudnika Stripe
• po predračunu z nakazilom na naš TRR račun in prevzemu na zahtevanem naslovu (velja spletna cena + cena dostave).
Cene
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Vse cene so z DDV.
Postopek nakupa
• Nakup izdelka - Skozi celoten nakup kupca vodi sistem. Zahtevana polja je potrebno izpolniti, v nasprotnem primeru nakup ni možen.
• Naročilo postane veljavno, ko ga kupec odda (pritisne v košarici gumb „zaključi nakup“) Ko zaključi z nakupom, bo o vsebini nakupa obveščen po elektronski pošti ali SMS sporočilu. To elektronsko obvestilo ni potrdilo, da je izdelek na zalogi ali da se je začela odprema.
• Plačilo po predračunu - Za plačilo naročila po predračunu ima kupec na voljo 7 dni, če v tem času naročila ne plača, lahko ponudnik naročilo/pogodbo prekliče. Pred potrditvijo naročila moramo prejem kupčevega nakazila preveriti v banki. Postopek preverjanja plačila lahko kupec pospeši če nam pošlje potrdilo o plačilu na e-naslov: info@behappy.si
• Preklic naročila - Naročilo lahko prekliče do sprovedbe vašega plačila.
• Pošiljanje blaga - Po preverjanju plačila bo naročilo zapakirano in odposlano v roku 1-3 dni. O tem vas bomo obvestili po elektronski pošti ali SMS-u.
• Pakiranje - Stroški pakiranja so vključeni v ceno dostave.
• Dostava - Zavezujemo se, da bomo blago oziroma storitev dostavili v dogovorjenem času. Rok za dostavo naročenih izdelkov je 1-5 dni od datuma potrditve plačila.
Komunikacija
Z kupcem sme spletna trgovina stopiti v stik preko sredstev komunikacij le, če prvi temu izrecno ne nasprotuje.
Odgovornost
Ponudnik ne prevzema odgovornosti za morebitne posledice pri uporabi spletne trgovine in vanje vključenih vsebin. Spletna trgovina se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost objavljenih podatkov, pri čemer pa ne izključuje morebitnih nenamernih napak glede cen, dobavnih rokov, opisov izdelkov ipd. v spletni trgovini in zanje ne prevzema nobene odškodninske ali druge odgovornosti.
Lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena se lahko spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik spoštuje vestno in pošteno poslovno prakso, od kupca pa pričakuje, da bo pregledal končni obračun pred njegovim plačilom in ga v primeru nepravilnosti na to predhodno opozoril. Kupca zavezuje odgovornost pri pravnem prometu, ki nastane ob plačilu kupnine, s čimer konkludentno prizna pravilnost končnega obračuna in naročenega blaga. Fotografije izdelkov so simbolične in morda ne odražajo dejanskega stanja.
Vračilo blaga
Kupec ima pravico v 14 dneh od prejetja blaga obvestiti ponudika, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. To sporoči na e-naslov: info@behappy.si. Pri tem kupca bremenijo le stroški vračila blaga.
Kupec mora ponudnika v roku 14 dni o odstopu od pogodbe obvestiti z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Če je kupec blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nezmanjšani količini poslati ponudniku v roku 3 dni po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Priložen mora biti račun. Čeprav to ni obvezno, bomo veseli navedbe razloga za vračilo.
V primeru odstopa od pogodbe bo podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe kupcu vrnilo prejeto plačilo. Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od pogodbe (ter posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je njegova količina zmanjšala.
V primeru zamenjave blaga, ki ni posledica reklamacije, kupec krije vse stroške povezane s tem, to je stroške vračila blaga, stroške ponovnega pošiljanja blaga in morebitno razliko v ceni.
Reklamacija
Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini. Kupec sporoči reklamacijo na e-naslov: info@behappy.si, vrnjenemu blagu pa mora priložiti kopijo originalnega računa. Ponudnik bo v 5 delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in mu sporočil, kako bo potekal postopek obravnave reklamacije.
Varstvo osebnih podatkov
Podatki, ki jih kupec posreduje spletni trgovini tokom nakupa ali kako drugače (prek e-pošte, telefona idr.), so zaupni in se obravnavajo v skladu z veljavno slovensko zakonodajo. Ponudnik jih bo varoval ter preprečeval njihovo zlorabo. Osebni podatki bodo uporabljeni le za namene, za katere je uporabnik dal svoje soglasje.
Naročniki na e-novice se lahko od njihovega prejemanja v vsakem trenutku odjavijo s klikom na povezavo „odjava“ na dnu e-novic oz. pošljejo sporočilo o odjavi na e-naslov: info@behappy.si
Obdelava in hramba podatkov
S soglasjem k hrambi, obdelavi in posredovanju osebnih podatkov s sodelovanjem v nagradnih igrah, naročilu na e-novice ali opravljanju spletnih nakupov, uporabnik dovoljuje podjetju Abundia d.o.o. in pogodbenemu obdelovalcu, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov, skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov.
S podanim soglasjem uporabnik dovoljuje podjetju Abundia d.o.o., da kot upravljavec zbirke osebnih podatkov obdeluje zbrane osebne podatke za namene vzorčenja, anketiranja in statistične obdelave podatkov, za ugotavljanje uporabe storitev, prilagajanje ponudbe in segmentacije, za raziskave trga, obveščanje o ponudbi, novostih in ugodnostih, za pošiljanje e-novic in drugega oglasnega gradiva podjetja Abundia d.o.o. ter povezanih poslovnih subjektov.
Zbrani podatki ne bodo posredovani tretjim osebam.
Pritožbe in spori
Kupec lahko pošlje pritožbo na elektronski naslov: info@behappy.si
V kolikor v roku 3 delovnih dni kupec ni prejel obvestila spletne trgovine o prejemu pritožbe in odgovora kako dolgo bo pritožba obravnavana, prosimo, da nas kontaktira na tel: 071 435 296.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Želimo vam prijetno nakupovanje v naši spletni trgovini !